Bestseller o relacjach między ludźmi

“Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi” autorstwa Carnegie to książka, która została napisana w 1936 roku. Od tego czasu została przetłumaczona na 37 języków i sprzedana w nakładzie około 50 milionów egzemplarzy. Co stoi za fenomenem tej pozycji i sprawiło, że tak mnóstwo ludzi z wielu krajów ją przeczytało?

Do kogo autor kieruje książkę?

Wiedza o relacjach międzyludzkich tak naprawdę przyda się każdemu. Niezależnie od tego, czy chcemy “przyciągnąć” do siebie nowych przyjaciół, wymarzoną drugą połowę, czy poprawić relacje z ludźmi wokół nas. Autor prostym językiem wyjaśnia, skąd biorą się problemy w nawiązywaniu znajomości i ich utrzymywaniu. Znajdą się tutaj też porady na temat wpływania na zachowanie innych ludzi. Nie chodzi tu jednak o manipulowanie innymi, lecz sprawienie, że będą oni naturalnie lgnąć do nas.

Światowy bestseller

Sprzedaż 50 milionów egzemplarzy książki wydaje się niewiarygodne. A jednak poradnik “Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi” odniósł fenomenalny sukces. Tajemnica tkwi w skuteczności wskazówek i porad, które Dale Carnegie spisał w swojej książce. Pomagają one zrozumieć ludzką naturę i mechanizmy, które rządzą relacjami międzyludzkimi. Pozwalają odnieść sukces w życiu towarzyskim, ale też zawodowym, bo przecież każdy biznes i każdą firmę tworzą ludzie. Autor podaje nam “na tacy” jasne porady i wskazówki, jak przekonać do siebie innych i jak stać się osobą lubianą. Poznajemy też wiele historii prawdziwych osób, które skorzystały z rad autora. Sympatia innych osób potrafi diametralnie zmienić całe życie człowieka.

Książka “Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi” jest skierowana do wszystkich ludzi i każdego z osobna. Niewiele pozycji można polecić każdemu, ale w tym przypadku właśnie tak jest. Różni czytelnicy zapewne wyciągną z tej książki coś innego, lecz z pewnością może ona realnie zmienić nasze relacje z innymi ludźmi i całe nasze życie na lepsze. Wystarczy zapoznać się z poradnikiem i wcielić wskazówki w życie.

 

Posts Tagged with…